Het team van Veen Treen is gericht op en gespecialiseerd in duurzame gedragsveranderingen. Dit wordt bereikt met behulp van treening, coaching, consultancy en uitvoering van projecten die van invloed zijn op het gedrag van de klant. De missie van Veen Treen is het overtreffen van verwachtingen en gericht op terugkerende enthousiaste klanten. Klanten die u aanbevelen.

De doelgroep bestaat uit mensen die werken bij profit- en non-profit organisaties. De ruim 30 jaar ervaring en kennis zijn verwerkt in een effectieve aanpak van gedragsverandering.

Veen Treen focus

Veen Treen is gericht op het realiseren van doelstellingen van de klant. Veen Treen onderscheidt zich:

  • door uitsluitend te werken met leerdoelen van de klant;
  • door het doel te garanderen: de resultaat- en leergarantie;
  • met klantgericht maatwerk te bieden;
  • experts in online marketing, gedragsverandering en klantgerichtheid;
  • met meer dan 30 jaar ervaring;
  • door verantwoordelijkheid voor het resultaat te nemen.

Principes

De specialisten van Veen Treen volgen een vaste werkwijze en hebben zich zo ontwikkeld. Daar profiteert u van mee. Een paar principes op een rijtje:

  • Veen Treen werkt uitsluitend met vooraf gestelde leerdoelen;
  • Doen (learning by doing) is het sleutelwerk: in de praktijk kan het beste resultaat worden bereikt;
  • In het belang van de klant: ├ęcht klantgericht, daar is veel te winnen;
  • Inzet? Realiseren van de doelstellingen van de klant!

Kernkwaliteiten

  1. Realiseren van de uw doelstellingen! Uitgangspunt is waar de organisatie bij gebaat is en daarvoor wordt een gedegen inventarisatie gedaan.
  2. De leergarantie. Veen Treen garandeert resultaat. Daar werken we voor, daar gaan we voor. Wanneer geslaagd? Als de doelstelling bereikt is.
  3. Klantgerichtheid is bij ons geen loze belofte maar een manier van werken. Geen woorden maar daden. Want wat is nu werkelijk klantgericht? Dat is altijd maatwerk, voor de klant.
  4. Specialisten in ons vak. Met ruim 30 jaar ervaring in advisering, marketing en consultancy heeft Veen Treen de juiste ingredi├źnten in huis om het verschil te maken.
  5. Resultaatverantwoordelijkheid. Veen Treen zet in op kwaliteit en verbindt zich daaraan. Wanneer bent u als klant tevreden? Als de doelstellingen zijn gehaald! Daar voelen wij ons verantwoordelijk voor. We willen niet alleen een eerste goede indruk maken maar zetten juist in op een laatste, liefst excellente, indruk. Beloofd!