Al meer dan dertig jaar is klantgerichtheid een liefhebberij en specialiteit. In 2017 hebben we hier een nieuwe organisatie voor opgericht: Veen Treen. Hierbij zijn we gericht op duurzame gedragsverandering.

 

Wilt u klantgericht(er) worden? Wilt u weten hoe u enthousiaste klanten krijgt? Heeft u veel klantcontact en wilt u het contact en rendement verbeteren? Wilt u weten wat klantgericht werken precies is? U leert het verschil tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid en werkt aan een klantgerichte houding. Als u uw gedrag wilt veranderen zowel intern als extern gericht, dan is deze treening een goede start.

In de Bijbel staan veel tips en voorbeelden van klantgerichtheid. De vele voorbeelden zijn erg verrassend, actueel en passend. Ook als u niet gelovig bent, is deze treening erg leerzaam.

Duur

3 dagdelen á 2,5 uur en een uur gratis coaching.

Resultaat

U wordt klantgerichter, u weet wat voor soorten klanten er zijn, u weet waarom ze weglopen en blijven, u kent de begrippen klanttevredenheid, klantgerichtheid en klantvriendelijkheid, U leert klantgerichtheid toepassen in de praktijk, u kent een aantal belangrijke tips en u gaat naar huis met minimaal één to-do en persoonlijk verbeterplan. En last but not least: u wordt gemotiveerd om klantgerichter te worden!

Onderwerpen

Klanten, wegloop- en blijfredenen, begrippen, toepassing in de praktijk, tips, uw persoonlijk verbeterplan en praktijksituaties en opdrachten. De nadruk ligt op leren door te doen. Tussen de dagdelen wordt u gestimuleerd om thuis of op uw werk ermee aan de slag te gaan.

Locatie, data en tijd

Deze treening wordt verzorgd op een inspirerende locatie in het midden van Nederland. Eerstvolgende startdata en tijd zijn: woensdagavond 29 november om 19.30 uur, dinsdagmiddag 12 december om 13.30 uur en donderdagmorgen 11 januari om 9.30 uur.

Prijs

De prijs per deelnemer bedraag € 195,- exclusief BTW en inclusief fiscale aftrekbaarheid. Deze treening kan ook als groepstreening verzorgd worden. Informeer voor een gunstig aanbod, toegepast op locatie, inhoud en prijs op maat.

Andere diensten in klantgerichtheid

Veen Treen biedt treeningen als vervolg op deze basis. Ook kunt u gebruik maken van onze andere diensten in Klantgerichtheid zoals coaching, consultancy en uitvoering van projecten. Voorbeelden hiervan: implementatie van een Klantsysteem, meetinstrumentarium en het uitvoeren van een Klanttevredenheids en/of Klantgerichtheidsonderzoek. Dit is overigens een goede graadmeter hoe u en uw organisatie en voor staat en biedt concrete kansen om gericht te verbeteren.

Inschrijven?

U kunt inschrijven door het contactformulier in te vullen of neem telefonisch contact op met Veen Treen (033-2458844). Een persoonlijke intake volgt.