Producten en diensten lijken op elkaar. Met klantgerichtheid kunt u zich onderscheiden. Eigenlijk is dit het enige. Het is iets waar u veel invloed op hebt. Er is niets dat zoveel oplevert dan klantgerichtheid. Het is beter te investeren in klantgerichtheid dan in bijvoorbeeld reclame.

Klant via een klant

Het oude bekende verhaal wat ieder beaamt is dat u een klant krijgt via een klant. Via via. Dus keuze voor klantgerichtheid bij Veen Treen is een goede investering. Klantgerichtheid Loont Als Nooit Tevoren. Bovendien is klantgerichtheid leuk. Het levert tevreden, terugkerende klanten op. U krijgt complimenten en eer van uw werk. AlsĀ  u zich daarop richt als persoon maar ook als organisatie, dan plukt u daar in meerdere opzichten de vruchten van.

Veen Treen

Het specialisme is in meer dan twintig jaar ontwikkeld. Al bestaat Veen Treen nog maar kort, daarvoor heeft Jan van de Veen [oprichter van Veen Treen] bij verschillende werkgevers en eigen bedrijven klantgerichtheid gepromoot. Met de focus: ‘wij houden van klanten’. Denken en doen vanuit de klant. Hiervoor biedt Veen Treen ook treeningen. Deze vindt u ook op onze website en u kunt een aanvraag doen voor bijvoorbeeld uw verkoopteam of een andere afdeling.

Klant met een hoofdletter

Wij denken graag met u mee. Bovendien geven wij leergarantie. Wij kunnen niet achterblijven om klantgericht te zijn. Uiteraard: Klant schrijven wij met een hoofdletter. Niet voor niets.